-Anders- Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 http://www.compfused.com/directlink/542/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Har faktisk vært på en bondefest for mange år siden, som det var en som gjorde dette . Fytti fy å det ble røykfylt i det huset . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Det der syns jeg er for dumt. jeg håpet på at sykkelen skulle få tak og gå runde hehe. det hadde vært mye morsommere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Haha, trøndere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 IQ?..kva er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Han som eier kåken vil slite med svidd-gummilukt ei god stund fremover. Men hva er så gøy med å spinne med MC i stua? Greit nok å ha den i stua, den ser jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Man får det ikke mer morsomt enn det man lager selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Man får det ikke mer morsomt enn det man lager selv Fikk litt på følesen at du har gjort noe lingene før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Har en kamerat som kjørte moped inne på et vorspiel. Det var satt opp en presenning mellom to rom i det lagerhuset. Full som han var så trodde han at det var kun presenning der. Det han ikke visste var at det var satt opp noen kraftige planker på baksiden av den presenningen. Det endte med en planke i haka og en i brøstet. Hehe han klaget litt over vondt i brøstet dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Han som eier kåken vil slite med svidd-gummilukt ei god stund fremover. Men hva er så gøy med å spinne med MC i stua? Greit nok å ha den i stua, den ser jeg ... Dù hadde nok glisa hvis du hadde vært der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 hheheh Lukter ikke gummi i det huset lenger, naboen min som drog det trikkset der Vaska de siste gummi restene i sommer Var på fest der seines i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 For noen, ja! men ikke for alle;) tenkte jeg bare måtte legge ut link og vise hvor "lure" folk er heha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Hva med dette da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 HAHAHA! Konge! Alltid et sted man ikke har burnet før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå