SteffenK Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Hvor mye koster det egentlig å lakkere en bil? Skal ha meg en ny E36, og den har jeg meget lyst å lakkere rs blå, syns den fargen kler E36 meget godt! Meen, det kommer an på hva det koster? Hvis jeg går grundig til verks å sjekker priser overalt, hva tror dere er det billigeste jeg kan finne? Lakk+arbeid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Har en kompis her inne i ørsta som tar ca 15000,for pussing og lakking.Han er utdanna lakkerer.Jobber uti Ålesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 Sier du det? Hm, det høres jo bra ut! 15k er vell en bra pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 ja,skulle ha 8000 for å lakke min e36 men da måtte eg pusse å sparkle noken bulka sjøl..menne kann no høre med han ka han skal ha heilt eksakt.Noke å sparkle?skal heile bilen lakkast,inni dører,nedi motorrom osv?rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 litt OT: men hva fikk du for 320`n? vis du har lyst til og dele det med oss... Men når det gjelder lakking er det lurt og få alt av papirer på det, i tilfelle lakkerern gjør en dårlig jobb, slik at du har garanti... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 aakarol: Jeg har ikke kjøpt noe bil enda, så jeg kan ikke gi deg svar på det der helt enda. Men hvis du hørte med han hva han skal ha sånn eksakt hadde det vært flott Takk for det tipset cornelius, skal huske på det! Jeg har ikke fått vite hva jeg får enda, snakket med dem på fredagen, de sa at jeg måtte vente litt for de holdt på hente inn priser på diverse ting. Jeg skal dele det med dere så fort jeg får vite det Snakket forresten med verkstedet som hadde eu kontroll på bilen for 1måneds tid siden. De sa at det var en EKSTREMT strøken bil, de trodde den var mye nyere enn den var, fordi den var så strøken. Er dette noe som kan hjelpe meg til å få mer på forsikringen? Hvis jeg får det verkstedet til å ringe gjensidige liksom.. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Har du tenkt å kjøpe en litt "slitt" BMW og fikse opp? Nå som du skal begynne på nytt med bil, og sikkert style en del så er det vel like greit å gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Lakering av bil i Tromsø/ Troms? noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 Har du tenkt å kjøpe en litt "slitt" BMW og fikse opp? Nå som du skal begynne på nytt med bil, og sikkert style en del så er det vel like greit å gjøre det? Jepp, nettopp det jeg hadde tenkt å gjøre. Det er som du sier, like greit å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Har en kompis her inne i ørsta som tar ca 15000,for pussing og lakking.Han er utdanna lakkerer.Jobber uti Ålesund. Er dette en ekstrernlakkering eller en TOTALlakkering? Hvor mye *deltagelse* fra meg som eier må gjøres for å få den prisen? Altså.. må jeg gjøre mye jobb selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Har lyst å lakkere min E36 helt ned. Men jeg syns det koster mer enn det smaker. Kjøper heller noen feite felger og stasj for de penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Har lyst å lakkere min E36 helt ned. Men jeg syns det koster mer enn det smaker. Kjøper heller noen feite felger og stasj for de penga Du kan jo berre gjera det slik som Aguilera gjorde det... Det vart jo bra! aakarol Kor mykje skal han kompisen din ha for å lakkere bilen i motorrom, dører, ja rett og slett heile bilen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå