ovex Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Det burde ikkje heite bakhjulstrekk på bilar med drift på bakhjula.....når massen som vert forflytta ligg i framkant av drivkrafta så heiter det å skubbe eller yte. Trekk er når massen ligg bak drivkrafta, altså framhjulstrekk! ....men det kling liksom ikkje med bakhjulsskubb eller bakhjulsyt! Meiningar og forslag til eit meir mekanisk rett uttrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Ha ha, bra poeng! Hva med bakhjulsdytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Dette kaller jeg å henge seg opp i detaljer, hvilken rolle spiller det hva man kaller ting. Så lenge alle skjønner hva man mener??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 Ha ha, bra poeng!Hva med bakhjulsdytt? Jepp det er ein bokmålsversjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 Dette kaller jeg å henge seg opp i detaljer, hvilken rolle spiller det hva man kaller ting. Så lenge alle skjønner hva man mener??? Trudde kanskje at nokon her inne var litt oppteken av "detaljar" (deg inklusiv). .....mange som seier dei skal fylle "bensin" på bilen og, sjølv om dei har diesel! Alle skjønar kva dei meinar, men det vert ikkje rettare av den grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 hehe. Kan hende jeg henger meg opp i detaljer til tider jeg også ja Skal bli morro å se hvilke forslag som kommer.. Hva med "bakskuv" uten att det blir for kinky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 ???? Bakhjulsdrift.................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Kan ikke annet enn å si meg enig med x25touring - Det heter jo bakhjulsdrift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 ???? Bakhjulsdrift....................Ja, det er vel helt korrekt det ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 ???? Bakhjulsdrift....................Ja, det er vel helt korrekt det ja . ...jepp, der satt den eg ikkje kom på! Bakhjulsdrift er ein ikkje missvisande betegnelse...takk. (like vel så gjenstår det å få avskaffa bakhulstrekk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 (like vel så gjenstår det å få avskaffa bakhulstrekk )Sier bakhjulstrekk selv jeg, har ikke tenkt no større over dette før jeg leste denne tråden din . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Bakhjulsdytt likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 bakhjulsdytt var kul...kom igjen lag gode forslag her no!!! Så kan eg laga ein avstemmning der me kåra det beste alternativet. (uttrykket må vere teknisk korrekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 hehe:P god ide, men då blir det feil med "firhjulstrekk" og da.. når bilen trekker på framhjula og dytter på bakhjula.. forslag til det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 firehjulsdrift..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå