BMWE30M3 Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 hei. har fått tak i e36 m3 3,0 fjærbein som jeg skal ha på e30'n, jeg har hørt at disse må bøyes litt, eller så kommer hjulet alt for lang bak. Er det noen her som eventuelt kan gjøre denne jobben for meg, eller har noen andre løsninger? -Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 neonmuffler her på forumet h ar satt på fult e36 m3 understell på e30'n sin ta å hør med han han vet nok ganske sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 E30-BIG har også gjort dette. bare å ta tak i de så fort de er online:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Noen som vet om dette også går på 02? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Og HenrikE30+ her på forumet har vel E36 forstilling på E30`n sin... trur ikke det skal bøyes, skal vel bruke exentriske E30 m3 foringer for å få de på rett plass.... Men ikke skyt meg om jeg tar feil, er ikke helt sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Og HenrikE30+ her på forumet har vel E36 forstilling på E30`n sin... trur ikke det skal bøyes, skal vel bruke exentriske E30 m3 foringer for å få de på rett plass.... Men ikke skyt meg om jeg tar feil, er ikke helt sikker... fikk høre at dette var tilfellet på 3,2 fjærbeina, men 3,0 var litt annerledes enn 3,2 og måtte derfor bøyes... takker for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 neonmuffler her på forumet h ar satt på fult e36 m3 understell på e30'n sin ta å hør med han han vet nok ganske sikkert. neon har vel bare fra 325 foran og ikke gjort noe bak ennå så vidt jeg har forstått det....men mulig jeg har misforstått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 neonmuffler her på forumet h ar satt på fult e36 m3 understell på e30'n sin ta å hør med han han vet nok ganske sikkert. neon har vel bare fra 325 foran og ikke gjort noe bak ennå så vidt jeg har forstått det....men mulig jeg har misforstått... har har vell byttet om til e36 m3 ja mener jeg har sett bilder av det på bilforumet.net på prosjekt tråden hans der som har over 1000 inlegg og mye bilder. er hvartfall e36 spekk på understellet forran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 fikk høre at dette var tilfellet på 3,2 fjærbeina, men 3,0 var litt annerledes enn 3,2 og måtte derfor bøyes... takker for svar... Okey... Men skriv en PM til HenrikE30+ så får du svaret så snart han ser den... han er jeg 100% sikker på vet det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 fikk godt svar fra HenrikE30+ nå...takk for god hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Hva var løsningen på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå