Gå til innhold

e36 m3 3,0 fjærbein på e30

BMWE30M3
 Share

Anbefalte innlegg

Og HenrikE30+ her på forumet har vel E36 forstilling på E30`n sin... trur ikke det skal bøyes, skal vel bruke exentriske E30 m3 foringer for å få de på rett plass.... Men ikke skyt meg om jeg tar feil, er ikke helt sikker...

fikk høre at dette var tilfellet på 3,2 fjærbeina, men 3,0 var litt annerledes enn 3,2 og måtte derfor bøyes...

takker for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neonmuffler her på forumet h ar satt på fult e36 m3 understell på e30'n sin ta å hør med han han vet nok ganske sikkert.

neon har vel bare fra 325 foran og ikke gjort noe bak ennå så vidt jeg har forstått det....men mulig jeg har misforstått...

har har vell byttet om til e36 m3 ja mener jeg har sett bilder av det på bilforumet.net på prosjekt tråden hans der som har over 1000 inlegg og mye bilder. er hvartfall e36 spekk på understellet forran og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk høre at dette var tilfellet på 3,2 fjærbeina, men 3,0 var litt annerledes enn 3,2 og måtte derfor bøyes...

takker for svar...

Okey... Men skriv en PM til HenrikE30+ så får du svaret så snart han ser den... han er jeg 100% sikker på vet det der.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...