Tasbas Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=939483 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 servicer fulgt på bilen? ellers noe info om motor/drivverket sin tilstand? noe bulker,riper etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tasbas Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Servicer er fulgt til punkt og prikke. Ingen servicebok desverre.. Motor og drivverk er i orden etter alt jeg vet, og bilen er strøken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 tar du innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Jepp jeg spørr jeg å, tar du innbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tasbas Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Sorry, ingen inbytte... Trenger penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 servicer fulgt til punkt og prikke men Uten servicehefte..? må ha meg familiecontainer men servicehefte er et must til meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Dumt du ikke tar innbytte madammen maser om en sånn bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tasbas Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Det koster desverre litt ekstra spenn å få det jævla stempelet i boka.... Trenger ikke stempelet når du kan få det mye billigere uten. Men du kan få ref. Er kun en mek. som har hatt fingrene på denne bilen siden jeg kjøpte den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Så lenge alt er forskiftsmessig gjort er det vel gode greier.... har man noen slags referanse eller noe fra verksted(ene) som har utført servicer skulle vel det telle som servicehefte... nesten i alle fall ... fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg