henry Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Noen som vet noe om kvalitet og lyd i disse? Eventuellt andre alternativer? supersprint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hva med simons effektpotter? blir god lyd i de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Jeg har scorpion! gir en meget god lyd. pene er de også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 også på jakt etter effektpotte. Bråker pottene deres mye under vanlig kjøring eller høres det kun ved gass pådrag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 også på jakt etter effektpotte. Bråker pottene deres mye under vanlig kjøring eller høres det kun ved gass pådrag? Har simons dtm potte.. sitter på 318is så du har ikke 6`er bromminga men d er god lyd i den! ikke mye støy når motorn går på tomgang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Scorpion gir god og fin lyd under kjøring. ingen merkbar lyd på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Kan godt brumme litt på tomgang. Slik som det er orginalt så hører man ikke at 6-er'n går. Synes det blir slitsomt å kjøre med hvis det bråker under vanlig kjøring. Var derfor jeg lurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Har Simons på min 6'er.. Grom lyd i denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånings Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 noen som veit om noen som selger billige grenrør??? vurderer og mekke strake rør... hvis ikke jeg finner det så trenger jeg et vanlig eff annlegg jeg også trenger litt gromm lyd.. noen som vet om noen som er billige og bra kvalitet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Har dere potte eller anlegg? Tenkte kun på potte jeg. Kanskje ikke mulig å få for mye lyd ved kun bytte av potte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Kan godt brumme litt på tomgang. Slik som det er orginalt så hører man ikke at 6-er'n går. Synes det blir slitsomt å kjøre med hvis det bråker under vanlig kjøring. Var derfor jeg lurte Da må du ha enten supersprint,remus,eller eismann for å slippe bråk under kjøring.De er dyrere men verd hver krone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Vil det da si at supersprint,remus og eismann = orginal lyd? eller at de bare ikke bråker like mye som scorpion, for det blir kanskje litt slitsomt i lengden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Noe gromere lyd hele veien, men langt ifra skjenerende. Merkes best ved høye turtall. Har hatt Supersprint DTM alegg på flere biler, og er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Da må du ha enten supersprint,remus,eller eismann for å slippe bråk under kjøring.De er dyrere men verd hver krone. Men man hører forskjell ifra orginal når bilen står på tomgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Det blir en annen lyd på tomgang ja,mørkere lyd så du hører 6eren slik den skal låte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå