Teekay1983 Skrevet November 21, 2005 Skrevet November 21, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default Virket nesten forbillig til å være sant, skulle jo kunne fått mye meir med så liten kilometerstand og kraftig motor.
Steffan C Skrevet November 21, 2005 Skrevet November 21, 2005 Dette må jo bare være et røver kjøp. Kansje han vil ha Touringen min .
Gjest Skrevet November 21, 2005 Skrevet November 21, 2005 ca 400 hest ut av en s14? det var å ta veldig hardt i. Ser ikke noe turbo på bildene eller i teksten. 6 gir, ABS, Alarm, Alu. felger, Bi xenonlys, Delskinn, El. just.seter, El. just.speil, El.vinduer x 4, EU-godkjent, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Navigasjon, S./V. hjul, Sentrallås, Servicehefte, Servo, Skinn, Skinn ratt, Soltak, Sound system, Sport understell, Sportsseter, Startsperre, TV, Utetemp., Varmeseter, Xenonlys ????6 gir, bi xenonlys, 4*el vinduer, navigasjon, tv,xenonlys,midtarmlene i en e30 M3???? Kan ikke være seriøst.
BimmerKing Skrevet November 21, 2005 Skrevet November 21, 2005 Det samme tenkte jeg når jeg så annonsen, Jan E30rik.... Sikkert en som er ute etter å kødde med en kompis eller noe. Mye sånn på AutoDB...
Custom Edition Skrevet November 21, 2005 Skrevet November 21, 2005 gidde ikke kaste bort penger på å ringe til noe useriøst så sendte melding..svaret jeg fikk(om man kan kalle det det) passer inn med selve annonsa..sa meg villig til og kjøpe bilen på dagen om han sendte mail med info om karroseritilstand,motor etc på mail + reg.nr på bilen. fikk som svar at han skulle tenke på saken
Ostespiller Skrevet November 21, 2005 Skrevet November 21, 2005 hmmmmm. Jeg har sett den før...... Gå inn på www.e30.de på venstre side står det "Fotostories" klikk inn der og trykk på 2001. Helt neders står det "Markus: M3 Teil 3". Der ligger det noen flere bilder av den. Det er gamle eiern i tyskland. Prisen er nok uten skilter og avgifter.
propan Skrevet November 21, 2005 Skrevet November 21, 2005 Hjelper ikke det,det er fortsatt ikke 6 gir, bi xenonlys, 4xel vinduer, navigasjon, tv,xenonlys,midtarmlene i en e30 M3. Pluss 400hk i en sugemotor til den prisen
PK Skrevet November 21, 2005 Skrevet November 21, 2005 Denne bilen er det en tysker på S14.net/.de som eier. Sikkert kødd.
Espen|3k Skrevet November 21, 2005 Skrevet November 21, 2005 Denne bilen er det en tysker på S14.net/.de som eier. Sikkert kødd. Jepp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå