hiv2001 Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hei. Er ny i forumet,men har vert her som gjest i ca et år.Kanon bra forum. Men her e problemet mitt: Jeg har to e36 og de lekker som F.... Jeg har sjekket dreneringen på torpedoveggen, den er ikke tett. Begge bilene har soltak og den ene har ac. I den enne bilen er det vått bak framsetene og den andre på hele gulvet. Er de noen som har noen gode forslag til hva det kan ver? tusen takk for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiv2001 Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Ingen som har hatt det samme problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Jeg har det samme problemet i min Dodge Neon( vet det er kjip bil, men er "fattig" student i Florida), gulvet bak passasjersetet ser ut som et basseng. Har også soltak, og har fått høre at det er takluken som lekker. Mulig der er den samme årsaken hos deg, bytte gummilist vil kanskje hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Er det to dørs? sjekk listen på vinduet på siderutene.. Står bilene i en skrå bakke. kan det komme vann inn lange dørene. Men da må bilene stå sidelsngs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw745 Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Hei.Er ny i forumet,men har vert her som gjest i ca et år.Kanon bra forum. Men her e problemet mitt: Jeg har to e36 og de lekker som F.... Jeg har sjekket dreneringen på torpedoveggen, den er ikke tett. Begge bilene har soltak og den ene har ac. I den enne bilen er det vått bak framsetene og den andre på hele gulvet. Er de noen som har noen gode forslag til hva det kan ver? tusen takk for alle svar. Broren min hadde en 4 dør's E36 med takluke. Der var det takluka som var problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 jeg har selv en E-36 som lekker som f...har strippet denne bilen til stålet innvendig et utall ganger,alle gangene har jeg trodd at jeg har funnet lekkasjen,men neida det kan jo ikke lekke bare en plass,helst 4 samtidig jeg ville ha strippet bilen fullstendig innvendig(går kanskje 2 timer eller mer om du aldri har gjort det før). deretter får du bare sette kjerringa til å vifte med et par hageslanger.et par tips er vel dreneringa som du har sjekket ja(kast de gummigreiene på havet),proppene i dørken,dreneringa til takluka og rundt dørene.er ihvertfall dette jeg har vært plaget med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå