bmwdude_1 Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Noen som vet hvor stor dynamo det er på E34 520 92 mod Kun elektrisk takluke og speil så tror jeg har den minste. Det er 4 forskjellige størrelser på E34. Haster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Og du har overhodet ingen som helst mulighet til å åpne panseret og lese av hva som står på dynamoen? Som du sier selv finnes det jo flere størrelser, så tror nok ingen andre enn deg selv kan finne fasitsvaret der. Tror min er på 90A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Må faktisk ut med den for å se hvilken type det er å jeg har ingen plass og utstyr der jeg bor nå...hvis jeg hadde det så hadde jeg nok ikke spurt om dette!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Nekter å tro at du ikke kan klare å se det uten å ta den helt ut. Finn en lommelykt og et sminkespeil, så er du klar til kamp. Forøvrig kan et slikt anbefales: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=82358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Du kan ringe BMW og gi dem chassinr. som står i vognkortet, da får du riktig svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 92 mod 520 Dynamotype: Valero 80ampere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå