Jarle Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Noen som har erfaring med YOKOHAMA S306 ergo Bridgestone Potenza RE050 ergo BFGoodrich G-Force? Fått noen tilbud her... dimmen blir 225/40/18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Ingen?? Må nesten vite det til i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 YOKOHAMA S306 slites fort ned.d e d eneste jeg vet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Oki... gidder ikke bytte dekk hvert år heller, så prøver meg på Bridgestone Potenza RE050 225/40 x 18 tenker jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Brigdestone dekkene du har valgt er et sikkert kort. Jeg har gode erfaringer med BF Goodrich G-Force dekkene også. Støysvak og gode egenskaper på vått føre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Det er godt å høre. Stort sett bare kjørt på falken dekk, så alt blir vel bedre og kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå