Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leker litt med tanken på å lage noe annet der askebegeret er på min E34. Her kommer spørsmålet: Hvordan tar jeg en avstøpning av askebegeret? Og hva bruker jeg til å støpe det nye med? Er HELT grønn på dette, men fikk en ide sånn helt utav luften på vei hjem om hva jeg kan prøve å få til der istedenfor askebegeret. Jeg røyker ikke. For ordens skyld så skal denne inretningen være mulig å skyve inn på samme måte som askebegeret..... Og se ut som det er askebeger der når det er lukket... Noen tips?

Skrevet

Jeg lurer ganske enkelt på å lage en mobilholder for våre 2 mobiler. Èn til meg, og èn til min samboer. Vi har temmelig like mobiler, og det hadde vært greit å kunne gjøre det på den måten at jeg fikk ladet telefonene når de sto der også. Er igrunnen på planleggingsstadiet enda da. Telefonene står i askebegeret nå også, men med en skumgummibit nedi askebegeret. Det ser ikke spes bra ut kan man si ;) Alle ideèr mottas med stor takknemlighet. :D Kansje det finnes noe på den butikken du jobber på Steffen? Bor ikke så langt unna, så jeg får stikke innom å snakke med deg om dette en dag kansje.... :D:wink:

Skrevet

Det var ikkje så dumt faktisk..askebegeret blir jo ikkje brukt uansett og mobilane liggg jo å sleng så..kanskje en (god) ide det :)

Skrevet

Siden det skal kunne skyves inn og se ut som et askebeger er det vel enklest å skaffe noe originalt og modde det? Enten askebeger eller hva annet man får til å putte inn der..

Det er jo ganske kronglete å lage avstøpning av, og å få lik finish utvendig blir jo ikke lett uten å ta deler fra et originalt askebeger.

Skrevet

ang. dette .. Er en slik orginal kassetholder i midtkonsolen på bilen min, noen som har gjort noe lurt med denne ? har ikke så veldig bruk for kassetholder.. kansje laget ett ett sted til å ha ting? o.l.?

Skrevet
ang. dette .. Er en slik orginal kassetholder i midtkonsolen på bilen min, noen som har gjort noe lurt med denne ? har ikke så veldig bruk for kassetholder.. kansje laget ett ett sted til å ha ting? o.l.?

Det er et åpent oppbevaringsrom der på min - stikk på en hugger og få tak i et slikt. Det er kun bakre delen av midtkonsollet du må bytte. Fint til bokser/flasker/briller/mobil og annet rot.

Skrevet

Er det ikke litt dumt å lage plass til mobilen når det er så jævla mange forskjellige telefoner ute og går + at Mobiltelefoner går i stykker/ blir avleggs etter bare noen uker...hehe

Skrevet

Nei, ikke så lenge man har en mobiltelefon med omtrent samme størrelse ;) Ved en evt forandring kan man jo bare gå tilbake til det orginale. Og bygge en ny holder til den nye telefonen. Hele poenget var jo at det skal gå an å gå tilbake til utgangspunktet på 1-2-3.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...