M3cabriolet Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 tenkte bare jeg ville dele bilder av første bilen jeg eide, er noen år siden nå, men alikevel... bilder er bilder! brukte 6 mnd. på denne bilen, og den stod ferdig på tunet når jeg kom hjem med lappen i hånda! har aldri hatt en følelse som det siden! både jeg og samboeren min savner den sterkt! har hatt mye fine turer med den! siste jeg hørte er at den nå er en herjebil, og at stylingen er filler, osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Så ut som en pen E30 det der.... personlig ville jeg valgt litt andre felger, men smak og behag. Synd at den kanskje har blitt herjebil da Særlig når en har lagt ned mye tid og arbeid i den tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Pen bil! Synn den har blitt herjebil. Så jo meget bra ut i lakken. Du som har lakket den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svend T Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 stilig, rååå e30 det der, bare ett spørsmål hvorfor solgte du den angrer du ikke det hadde vertfall jeg gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Grit bil når man er 18.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 stilig, rååå e30 det der, bare ett spørsmål hvorfor solgte du den angrer du ikke det hadde vertfall jeg gjort jeg angrer veldig på at jeg solgte den, men den ble solgt til fordel for en e36 da.... fikk sporet opp eieren for en periode tilbake, da jeg vurderte å kjøpe den tilbake, den beskjeden jeg fikk var "bilen er ikke mye å ha lenger, jeg har vært av veien noen ganger med den, så stylingen er mos, og det er en del bulker o.l., jeg vil ikke selge den uansett for da taper jeg så mye på den" hmmmmrmpf..... men... ja, jeg lakkerte den selv, var faktisk en av mine første hellakkeringer! hehe.... bilen rullet i rendalen sist jeg hørte om den iallefall.... er det noen som har sett den, evt. vet åssen tilstand den er i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Har du terninger og kosebamser i cabben og eller? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Har du terninger og kosebamser i cabben og eller? =) hehehehe... neida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Veldig fin E30.. Kunne sett ut som min den der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Likte den E30! Felgene var rå! Sotet ruter og sorte felger, sikkelig gangster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Pen E-30, enig med BalleKnalle når det gjelder felgene . Det er noe spesielt med den første bilen, selv hadde jeg en -74 525 E-12, mørk grønn metallic, RGA frontspoiler, 7*14" gullfargede krysseike felger med 215/60 dekk . Å, som jeg savner den bilen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Svarte felger er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Pen E-30, enig med BalleKnalle når det gjelder felgene . Det er noe spesielt med den første bilen, selv hadde jeg en -74 525 E-12, mørk grønn metallic, RGA frontspoiler, 7*14" gullfargede krysseike felger med 215/60 dekk . Å, som jeg savner den bilen . Øy, du har ikke jobba på Statoil på Heimdal vel? Den BMWen hørtes kjent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Stemmer det Dr_S, for 10 år siden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Ahh...da vet jeg hvem du er Du jobba sammen med en kompis av meg. BMWmann du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå