kokfesk Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Tenkte jeg skulle bytte ut orginal høytalerne mine bak i min e36. Jeg vil ha noe som lyder helt greit, men det bør ikke være altfor dyrt. Det beste hadde vært om de passa rett inn så jeg slipper å begynne å tilpasse de. Hvor store høytalere får man plass til baki der uten å måtte gjøre noe? Er det noen som har noen gode råd til nye høytalere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Jeg har 6x9" montert i hattehyllen på min E36. De er undermonterte, og slikt monteringssett får man hos bl.a. www.bilradiospesialisten.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Skal du ha 6x9 tommere så har jeg noen billige på shoppen. De heter PYLE og spiller meget bra, se på prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Jeg har 6x9" montert i hattehyllen på min E36.De er undermonterte, og slikt monteringssett får man hos bl.a. www.bilradiospesialisten.no Er det mye jobb å få til det da? åssen fungerer det? Har ikke så mye peil på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Du legger bare høytalere i. Skrur på de fire skruene som følger med høytaleren, og skrur selve boksen opp under der hvor den gamle høytaleren er. Da i samme hull. Må bare passe på å ha litt lange skruer. Tar ca 10min å montere. Trenger bare en skrutrekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Du legger bare høytalere i. Skrur på de fire skruene som følger med høytaleren, og skrur selve boksen opp under der hvor den gamle høytaleren er. Da i samme hull. Må bare passe på å ha litt lange skruer.Tar ca 10min å montere. Trenger bare en skrutrekker. Men hullet blir vel fortsatt for lite?? tror ikke jeg skjønte det der helt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Du fester ikke høytaleren i hullet, men under høytalerhullet. Kan sikkert ta noen bilder i morgen, hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Du fester ikke høytaleren i hullet, men under høytalerhullet.Kan sikkert ta noen bilder i morgen, hvis du er interessert. Tror jeg skjønner, men bilder kunne jo vært fint alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Kan stikke ut etterpå. Kommer bilder innen timen ihvertfall. EDIT: Bilder av monteringen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 For de som lurer, så er de rød noe monteringsgreier som jeg har montert med. Kan fint bruke normale skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Så da bare skrur du høytaleren fast i den metall plata fra undersiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Korrekt. De passer i samme hull som der hvor originalhøytalerne var skrudd fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 hvorfor ikke bare kjøpe samme dimensjon som original høytalerne? det er vel litt enklere mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Jo jo. Er jo en fin evig diskusjon om slikt. Men da kan man jo si: hvorfor ikke kjøpe ENDA mindre enn der igjen? Hvorfor ikke en 5" sub, osv Anywho... blir nok en del "reklamering" for fosgate-høytalerne i denne tråden på 5,25" høytalerne som en del av brukerne her selger i butikkene sine Du kan jo ta en titt på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 er jo ikke så veldig nøye hva man har i hatthylla da..Har du brukbar sub og frosterker og et godt frontsystem så er saken klar egentlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå