Gå til innhold

Nye høytalere!


 Share

Anbefalte innlegg

Du må faktisk enten ringe dem, eller kjøpe en "ti-krone" under diverse, og skrive i kommentarfeltet at du skal ha det. Settet koster...rundt 4-500,- Litt dyrt... men er ikke så mange som har det, tror jeg. (rett meg gjerne hvis jeg tar feil).

Ring og hør, så får du vite. De vet med én gang hva du er ute etter og forklarer deg kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker knallbra. Har faktisk et sett med treveis 120watt som jeg ikke bruker. 13cm størrelse (5,25"). Passer rett inn foran.

Sånn..hvis noen er interessert i..

Link: http://www.pioneer.no/no/product_detail ... id=430-461

Siden jeg har delefilter inkludert i headuniten min, så kutter jeg vekk den dypeste bassen på frontsettet. Slik at de ikke *skades* ved høy musikk. Dumt at de spiller dyp dyp bass, når jeg har sub og hattehyllen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker knallbra. Har faktisk et sett med treveis 120watt som jeg ikke bruker. 13cm størrelse (5,25"). Passer rett inn foran.

Sånn..hvis noen er interessert i..

Link: http://www.pioneer.no/no/product_detail ... id=430-461

Siden jeg har delefilter inkludert i headuniten min, så kutter jeg vekk den dypeste bassen på frontsettet. Slik at de ikke *skades* ved høy musikk. Dumt at de spiller dyp dyp bass, når jeg har sub og hattehyllen.

Hvor mye skal du ha for de da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... 500,- inkl frakt?

Hatt de lenge eller?

Åssen spiller de?

Ikke spilt én eneste gang. Jeg kjøpte både to-veis og tre-veis versjonen av dem. Tre-veis hadde jeg tenkt å ha bak, men Pioneer surret, og innbilte meg at de solgte festebraketter for 5,25" sirkulære fortsatt. Dette gjorde de ikke, og jeg sitter igjen med høytalere som jeg ikke bruker. jeg kjøpte heller 6x9", som du ser lengre opp i tråden.

Men syntes ihvertfall at to-veis høytalerne spiller bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...