RenZor Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hvordan i granskauen får jeg skifta belysninga rundt "klima-anlegg-kontrollen" (2 stiller varme og 1 stiller viftahastigheten). Jeg har tatt ut det meste som går an å ta ut, men det er fortsatt et par kabler som siter fast bak. Jeg tørr ikke å ta dem av da jeg frykter at de aldri vil bli satt tilbake (dårlig plass!!). Jeg ser etter lysdioder/lyspærer men det er jo umulig å få adskilt selve kontroll-knappene fra dashbordet. Sitter som støpt. ARGH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Fikk ordna biffen Når man har tatt ut og skrudd fra det meste kommer det til syne en liten 12v lyspære. Jeg skifta den og det ble lys Tok meg bare 5-6 timer den pæra der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 sparte deg kanske for noen verksted-kroner det... selvgjort er vellgjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 jeg bytta denne idag.. tok 5minutter.. Ta ut radioen, Skubb ut ac bryteren stikk fingeren inn hullet og press på en forhøuning inni der, da løsner frontpanelet, og du kan dra den ut. Klips så av vaierene og ledningene, og skru ut 3 sorte skruer. Synd at jeg ikke så denne meldingen før nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå