Diesel power Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Så her er noen som drar`n lenger en de fleste. Ikke bilrelatert denne heller, men man kan jo tenke seg hvordan bilen er. Han gjør tinga grundig ihvertfall. Ha på litt lyd også, det er ikke noe skremsel-kødde greier. http://media.hugi.is/hahradi/fyndnar/christmas_house.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hehe sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Regner med at han er godt likt av naboene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Å fytti hælvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hahahahahaahaha..det er det beste eg har sett på lenge!! Slik skal eg pynte leiligheten til jul Noen som vet hvilken sang/artist dette er? bra sang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Helt konge, jeg digger masse lys til jul. Tror jeg har rundt 400 lys på juletreet i stua . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hehe. Så den tidligere i dag. Sinnsykt fet. Kul låt også. Noen som vet hva det er for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Regner med at han er godt likt av naboene fy faen det sykeste jeg har sett på lenge..men det er jo bare jul en gang i året da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Hvorfor er det ikke flere som gjør sånn?Syns det er litt kult med amerikansk jul jeg.Blinkende lys MED farger.Er så drit lei de "vanlige" hvite lysene som folk har på juletreet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 fordi blinkende lys i forskjellige farger og julenisser som sier "ho-ho-ho" hver gang du tasser forbi er definasjonen på harry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Da liker jeg harry.Syns at tradisjon=kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Jul for alle penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Kjempefint altså, skjønner ikke at dette er harry . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 De må jo få lovt å ha masse lys, de har jo ikke snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 kul Film... Søtt med Julelys...for min del holder det med fjernlysene på bilen... syns folk gjør alt for mye utav Julen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå