c_ellef Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Måtte jo teste ut tjenesten som er annonsert her på Bimmers, oppe i Banneren. Her får du mulighet til å teste ut om du passer sammen med en dame (evt gutt for jentene her inne). Du skal da taste inn fødselsdato på deg og henne, så vil horoskopet fortelle deg hvordan det forholdet vil gå. Da tastet jeg inn: Meg: 20.03.82 Henne 07.02.02 Hehe, hun er da 103 år og jeg er 23, dette ble resultatet: 74% Fysisk 65% Romantikk 51% Intellekt Dere har et veldig godt og romantisk forhold her og dere trives virkelig sammen. I tillegg er dere sterkt tiltrukket av hverandre og har stor glede av å snakke sammen. Men her kan det forekomme uoverstemmelser. Husk å lytte mye mer til hverandre. hehe, vet ikke helt om jeg stoler helt på dette horoskopet Iallefall ikke 74% fysisk!!!! Dere får prøve dere og på http://www.runa.tv/ Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Mulig jeg tar feil, men vil ikke hun da være 3 år ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Jo, du har rett. tenkte på 1902.... da blir jo dette enda værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Jo, du har rett. tenkte på 1902.... da blir jo dette enda værre JA da blir det ihvertfall helt på tryne. For spesielt interesserte kan en si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå