Bmw318is Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Lurer på hvor de vanligste plassene er som det kan oppstå lekkasje er på Bmw E36? Har fått lekkasje i min, men vet ikke hvor vannet kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Har du sjekket dreneringen på torpedoveggen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 takluke? listene rundt vinduene er morkne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Er det noe å bekymre deg for? du har jo solgt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 eneste stedet j har hatt lekkasje er i takluka! bare å stake opp igjen dreneringen til takluka.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 jeg har lekasje i bagasjerommet. den kommer nok frå lyktene. (vil jeg tro). har bare borret et hull så vannet renner ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå