Bmw345tic Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 har bilstein sport bakdempere til salgs. BUD ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 har bilstein sport bakdempere til salgs.BUD ønskes. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 1000,- vil jeg ha for de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 oki, har sånne selv så bare lurte på sånn ca pris;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 hvor gamle er disse=? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 vet ikke, fikk de med bilen når jeg kjøpte den, grunnen til at jeg skifetr er at en av fremdemperen min punkterte(justerbare gule koni). så jeg kjøpte komplett apex sport senkesett med papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 løp å kjøp fugglens.. fine dempere for banebruk dette........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå