M6 Bjørn Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=924742 Er det et seriøst bygg?Skikkelig bygget?Hvordan er finishen?Noen i fra grenlandsdistriktet her som har sett den og kjenner litt til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Så jo kul ut den der Har den virkelig bare gått 100k? eller er det bare motoren tru? Er ikke 250k litt mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Jepps, denne bilen så jeg på et BMW treff på Kjørbekk i Skien i høst. Kjempetøff bil. Studerte den ikke altfor nøye, men den så meget strøken ut. 333 hester! Sikkert en rå V8 kjøremaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 er jo Tarjei Christiansen som har bygd den så regner med den er seriøst bygd.. samma fyren som har bygd den røde compact`n her inne med kompressor + den sølvfarga compact`n med V12 Å alle bilene hans er bygd skikkelig etter som jeg har hørt/sett. Sikla på den der selv jeg så løp og kjøp! E36 VELDIG mange kommer til og slite med og ta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg har jo selvfølgelig hørt om far og sønn Christiansen men har ikke sett noe av det de har bygget....Så dere som har sett denne så spytt ut. Siden min Z3 gikk med i en brann så er jeg ute etter noe annet morro.Men vet ikke helt hva det blir ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 jeg har sett den sølvfarga compact`n å den var VÆRSTING! også sett den røde compact`n med kompressor(som er her inne) å like grom den bilen siden alt er godkjent og bygd skikkelig så er nok dette et godt kjøp på alle måter..får sikkert pruta litt med ham også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå