///MoePower Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Ja som temaet sier så lurer jeg da på hva komplett sett med brukte bøffelskinnseter i sort er verdt til en bmw E23 7-serie fra en 80-82 modell tror jeg de kom fra.. De skal visstnok være strøkene bortsett fra ett bittelite hull i førersetet på størelse med en liten mynt så det er vel ikke så ille egentlig, og så er det farget litt av rundt hullet, men det behandler jeg bare og polerer så blir det som det skal. Det han skal selge meg er: Begge forsetene med skinner, hele baksetet, og alle nakkestøttene. Alt er i sort bøffelskinn som sagt. Håper på hurtig svar da verken jeg eller han er enige i hva vi skal sette slags pris på detta her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Kansje 8k? vet ikke jeg nei 5k heller de er jo gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Vi har snakket i rundt 2-3000kr.. Dette er orginale seter da, ikke noe recaro liksom, også begynner de å bli gamle vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Ja du har rett de er gamle.. 2500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Er ikke 2-3k helt greit da? Du kan få komplett 7-serie med svart skinn i Tyskland for 13-15.000,-. Her er en til ca. 15.000 (inkl. norsk mva.): http://www.mobile.de/SIDzuo8qWavFo3F-HH ... 189019154& Så du må vurdere det opp mot noe slikt. 2-3k synes jeg høres helt greit ut. Hvis dere diskuterer om en liten tusenlapp må det da gå an å bli enige. Tenkte det var snakk om tusenlapper i forskjell her jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Takk for den siden, Gunnar... leter etter en B11 eller B12 Alpina... helst en smud E32... Noen tips om andre bruktbil-internettsider hvor jeg kan finne det? skal ned til Tyskalnd til sommern... er greit å tittet litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Er ikke 2-3k helt greit da?Du kan få komplett 7-serie med svart skinn i Tyskland for 13-15.000,-. Her er en til ca. 15.000 (inkl. norsk mva.): http://www.mobile.de/SIDzuo8qWavFo3F-HH ... 189019154& Så du må vurdere det opp mot noe slikt. 2-3k synes jeg høres helt greit ut. Hvis dere diskuterer om en liten tusenlapp må det da gå an å bli enige. Tenkte det var snakk om tusenlapper i forskjell her jeg.. Hehe, ja det er jo ikke snakk om mye penger, men bare sier det at han har snakket i fra 2-3000kr.. Jeg bare lurte på hva slikt var værdt, er ikkje så gammel så det er enda "store" penger for meg med så å si null intekter og som skal restaurere og lakkere opp en hel bmw, så det er derfor jeg er ute etter billige deler skjønner dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Sleng inn bud på 2000-2500,- og hør hva han sier? Billigere enn det skal vel godt gjøres. Mangler det dørsider forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Skal gjøre det når jeg har fått sett litt bedre bilder tatt med digitalkamera, har bare sett mobilbilder hittil og der så det rimelig bra ut, men mobilbilder kan ofte skjule skader/svekking av farger så jeg skal vente til jeg har sett skikkelige bilder Skal ikke ha med dørsidene han har tilbudt meg, skal bruke de jeg har fra før, de er ganske fine, skal bare behandle de jeg har så er de strøkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå