318iAT Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Noen som vet om en demper som passer til E12 og E24 også passer til E28. Demperen er en Sachs med mod. nr. 170604 Jeg har et sett framdempere jeg kunne satt på nå i vinter om de passer, så kan jeg kjøpe Bilstein til sommersesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Passer ikke! Og det er helt sant! Jeg har liggende et sett med dempere framme til din bil. Tror det er Sachs. OG,jeg trenger E12-dempere. Enkel ligning,ikke sant?? Tlf.98259346 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Vel, det gikk jo fint Molly nå har begge dempere som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Det e så flott,atte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Det gjør godt med noen "suksesshistorier" i disse TeamTurtall-tider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Ja vi tok ikke sjangsen på noe postoppkrav eller forskudd, så vi møttes ansikt til ansikt og byttet jevnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå