ivlund Skrevet November 22, 2005 Skrevet November 22, 2005 Måtte bare legge ut denne, er litt stygt gjort men humor er det http://www.compfused.com/directlink/1023/
Schnellfahren Skrevet November 22, 2005 Skrevet November 22, 2005 I et slikt øyeblikk hadde jeg fått rullgardiner og banka opp nærmeste og letteste som jeg fikk tak i... Uansett så var det litt morsomt, he he (Lenge leve hyklerne )
Toro Skrevet November 23, 2005 Skrevet November 23, 2005 tror ikke jeg hadde tatt det med et smil akkurat
TrondK Skrevet November 23, 2005 Skrevet November 23, 2005 Skikkelig dårlig gjort... Jeg hadde nok også banka opp den eller de som hadde skylda for dette... Makan til dårlig spøk...
Jessica Skrevet November 23, 2005 Skrevet November 23, 2005 Haha! Artig å se på, men det var litt dålig gjort da:P Kan tenke meg at han ikke ble så glad etter dette nei, for å si d sånn! hehe..
Platepratar Skrevet November 23, 2005 Skrevet November 23, 2005 Hadde nok blitt rimelig forbanna ja. Men veldig gøy å se på for de andre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå