Power Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 noen som vet om er ok program til dette. tror nemelig pcn min blir brukt mens jeg er pa jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 123 STARR PC & Internet Monitor http://www.tucows.com/get/195185_86976 dette bruker jeg og det er veldig enkelt og bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 videokamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 ta me deg pcen på jobb.. funke viss de e laptop.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Hva med å spørre de som har tilgang til den om de bruker den? Eventuelt rett og slett sette passord på brukerne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 elle sett passord på biosen... men ikkje mist passordet sånn så eg gjor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 joa mye som kan gjores men det hadde vert litt morro a sett hva den eventuelt blir brukt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 er det så mangen som har tilgang til den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Jeg hadde ett program som kunne overvåke tastaturet, og lagret alle taster som ble trykt i ett tekstdokument, ei logfil... men husker ikke hva det het, www.google.com og søk etter feks keyboard logger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Last ned en Keylogger. Da får du en logg med alle tastetrykk som er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 elle sett passord på biosen... men ikkje mist passordet sånn så eg gjor... Resetting av BIOS er jo en smal sak da, enten ved hjelp av jumper, batteri eller t.o.m. med en dedikert bryter på enkelte hovedkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå