royarne85 Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 En kompis av meg har en 318i. Den tikker noe helt sykt. Noen som vet hvor det er billig verksted i Bergen som fikser dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Hadde ikke orket å gjøre noe med det jeg, la heller motoren tikke. Tror det koster mer enn det er verd å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Er det bare justering som skal til, så gjør det selv , er egentlig ganske lett. Men det kan jo være noe som er slitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Hvilken bil er det? E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 er det ikke hydrauliske løftere på denne? kan ikke justeres da. må evt bytte løftere.. du kan jo prøve med en litt tykkere olje og se om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 hørt med snap drive? vi to? er det hyd.løftere så kan jeg tippe et par tusen i løfter (uten å ha sjekka pris) pluss arbeid,men det er jo ikke så ille med arbeid.så får han bytta reg reima i samme slengen om han har det da.er vel egentlig lite å gjøre om løfterene først er begynt å tikke,men har jo hørt om folk som har byttet olje,hatt i noe greier i oljen osv. men tror resultatet varierer endel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 M40 motoren og etter det er det i hvertfall hydrauliske løftere. og 8 slike ga jeg 1500 kroner + frakt for, men det er nok arbeidet som er det dyreste.. I tillegg kan det jo også være kammen din som er slitt, men vanligvis er det løfterne som må byttes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 det er en E-36. Med M40 motor. Skal få kompisen min til å stikke innom et verksted ganske snart. Tikkingen er syk! Hadde tikking på min 520i men ikke i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Du kan jo høre med folkene på bmw-høgget i ytre arna... Driver jo å skrur der, peiling har de sikkert også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Jo, M40'en har hydraulske løftere..fikk en pris på dette en gang på min gamle bil og da skulle de ha ca 6000kr!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Hør med de i ytre arna, de har bra peilig. (Holder til i kjelleren på industrihuset, hvis du vet hvor det er. Han Alex som jobber der har gjort mye for meg på bilene mine. Han jobbet forresten på mortens bmw-høgg i åsane før det ble nedlagt. Han gjør en bra jobb og tar ikke så mye for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 20.000,- inkl jobb på min..men var 24v det da så er det løftere er det litt jobb for og si det sånn.. før dere skifter noe som koster flesk så prøv med rensestoff i olja og så skift til Mobil1 5w50..den blir anbefalt av OS og div andre for biler som tikker noe jævlig..kan hende det blir bedre av det.. verd og prøve hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 20.000,- inkl jobb på min..men var 24v det da så er det løftere er det litt jobb for og si det sånn.. før dere skifter noe som koster flesk så prøv med rensestoff i olja og så skift til Mobil1 5w50..den blir anbefalt av OS og div andre for biler som tikker noe jævlig..kan hende det blir bedre av det.. verd og prøve hvertfall Like greit å bytte motor hvis prisen er så høy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 20.000,- inkl jobb på min..men var 24v det da så er det løftere er det litt jobb for og si det sånn.. før dere skifter noe som koster flesk så prøv med rensestoff i olja og så skift til Mobil1 5w50..den blir anbefalt av OS og div andre for biler som tikker noe jævlig..kan hende det blir bedre av det.. verd og prøve hvertfall Like greit å bytte motor hvis prisen er så høy... var akkurat skiftet motor på min så kosta meg ikke ei krone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 litt OT men gidder/behøver? ikke lage ny tråd.. Hvilke motorer tikker? og når fikset de problemet? går ut ifra at de har fikset det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå