Kenneth BMW Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Hei En god del av dere har sett shoppen min som det reklameres for på høyresiden Jeg håper flere av dere kan bli kunder hos meg , og benytte dere av muligheten til å betale produktene med mobilen. Det er enkelt og det går fort, det eneste dere trenger å gjøre er og opprette en LUUP lommebok. Denne måten å betale på kommer bare mere å mere. PS det er meget lett og overføre penger til kompisser på denne måten..kjøpe Pizza ..osv. For mere informasjon om LUUP: www.luup.com/home/user/no.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Flott tiltak, men du er desverre forsatt litt for dyr etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Mener du jeg har dyre produkter? Føler at jeg har meget gode priser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 hva er egentlig forretningsidden din ? paintball-pistoler Sverd og bilsterio ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Hva har jeg mest av i shopen? De andre produktene er bare et lite tillegg som kunder har spurt etter, men faktisk så der det mange som er interessert i de sverdene. Men det er bilstereo som gjelder Shopen oppdateres jevnlig med nye produkter, den siste er denne: http://sgcshop.com/product_info.php?man ... cts_id=350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå