Steffan C Skrevet November 24, 2005 Skrevet November 24, 2005 Har desverre ingen bilder av hvit perlemor men det er en utrolig tøft og pent. Hvit perlemor gir en spessiel effekt i lakken. Må nesten sees "live" for å skjønne hvordan det blir.På MC som jeg hadde var de hvite detaljene perlemor. Hvitfargen får lissom en sånn diamant look, ikke så lett å forklare. Ser ihvertfall ikke skittent ut . M3cabriolet her på forumet kan sikkert forklare dette skikkelig .
Gunnar Skrevet November 24, 2005 Skrevet November 24, 2005 Snakker vi perlefarge her? Type slik: Eller? Vet i så fall ikke helt om jeg syntes den var noe ekstraordinært? Absolutt grei nok, men ikke noe sånn WOW-feeling.
Runar-CSi Skrevet November 25, 2005 Skrevet November 25, 2005 Nja jo jau... vet ikke helt Gunnar.... Er vanskelig å få fram den rette fargen uten å se bilen live syns jeg.... en evt. blå perleeffekt på en hvit bil blir ikke enkel å få på rull...
Gunnar Skrevet November 25, 2005 Skrevet November 25, 2005 Og den kan blandes i vanlig alpine white II f.eks.? Slik at det kanskje ikke ser helt totalt mongo ut uten å lakke inni dører og motorrom, eller bør det også tas?
sindre21 Skrevet November 25, 2005 Skrevet November 25, 2005 Og den kan blandes i vanlig alpine white II f.eks.? Slik at det kanskje ikke ser helt totalt mongo ut uten å lakke inni dører og motorrom, eller bør det også tas? du bør lakkere inne i dørene.det ble ikke gjort på min når det ble lagt på klarlakk og du ser forskjell.motorrommet er ikke så farlig det trenger man jo ikke vise frem
Gunnar Skrevet November 25, 2005 Skrevet November 25, 2005 Du har hvit perlemor? Bilder? Regner forøvrig med at det koster en del å lakkere perlemoren? Både i lakk og i tillegg må man jo ha noen lag klarlakk på toppen, noe man ikke trenger på vanlig hvit..
DotTk Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Skrevet Desember 19, 2005 Da har Brock B1 felgene kommet i hus.. *glede seg til vår/sommer*
Frode H. Skrevet Desember 19, 2005 Skrevet Desember 19, 2005 Noen perlemor-hvite biler: Personlig synest jeg det ser ut som en uheldig blanding mellom hvit og sølv. Audi har hatt perlemorhvit som orginallakk tidligere (de 2 siste bildene). Mulig det er bedre lakk ute å går nå for tiden som gjør at bilen blir hvitere men de bilene jeg har sett har ikke sett noe særlig bra ut. Bilen på bilde nr.2 så jo egentlig helt grei ut.
DotTk Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Skrevet Desember 19, 2005 Ening med deg der ja... Bil nr 2 såg bra ut.. men det var den som fikk mest sol på seg å da....
S3T Skrevet Desember 19, 2005 Skrevet Desember 19, 2005 Du MÅ se lakken i real life for å se hvor fin den virkelig er.. Bilder yter ikke rettfredighet Jeg kan ikke garantere deg en WOW opplevelse men den er vertfall mye finere en vanlig hvit:)
DotTk Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Skrevet Desember 21, 2005 Får håpe jeg får sett noen av disse fargene før jeg må lakkere. Et bilde av bak felgen min :
Runar-CSi Skrevet Desember 21, 2005 Skrevet Desember 21, 2005 Blir flott med de felgene der ja! Hvit perlemor vises ikke på bilder, du må se den live før du ser hvilken farge det virkelig er....
Kjell Rune Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 gikk en 2 er golf av eier med navn ketil hoem før med perle lakk. den var pen som bare d. lakken ja... ikke bilen.
DotTk Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Skrevet Desember 22, 2005 gikk en 2 er golf av eier med navn ketil hoem før med perle lakk. den var pen som bare d. lakken ja... ikke bilen. Blå eller lilla perlomor? eller en annen farge det var da? Har mere å mere lyst til å lakke bilen i kvit perelemor nå.
Kjell Rune Skrevet Desember 22, 2005 Skrevet Desember 22, 2005 skal ikke påstå noe. men mener d var lilla. kanskje csi vet noe mer om dette???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå