Bmwray Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Hei. Sist gang jeg byttet olje på bilen så fylte jeg castrol 5 40. Det er jo halv pris for fullsyntetisk olje på biltema. Lønner det seg og betale dobbelt så mye for castrol? Det er til en 93 modell 320. Har hørt at bmw kun anbefaler castrol til bmw? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Kjøp 5w-40 CD-cardic olja på bilxtra. Forholdsvis billig for 5 liter og har forholdsvis god klassifisering. Uansett er det bedre med en billig fullsyntetisk enn en delsyntetisk olje hvis du skal kjøre 8000++km mellom hvert oljeskift. Det viktigste er at du bytter ofte (5-8000 km avhengig av hvor hardt du kjører) og at du bytter filter HVER gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Oljen vi selger på Biltema er av meget god kvalitet. Den oppfyller alle de beste kravene. Det er en veldig kjent produsent som produserer oljen for oss, og oljen deres er forholdsvis dyr, vår olje er billig, og det er faktisk helt samme oljen, bare i en annen forpakning. Jeg kan ikke uttale meg om hvilken produsent det er snakk om, men det er en veldig kjent produsent. Kanskje noen av dere vet hvilken, da kan dere gjerne si det, men jeg har ikke lov å si det, som ansatt i Biltema Norge.. Men uansett, så anbefaler jeg alle å gi denne oljen en sjangs, jeg kan nesten garantere at dere blir fornøyd. Jeg kan gi dere mer specs på oljen hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Kan du ikke bare poste hele databladet for de 2-3 beste syntetiske oljene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 kjøp kvalitet du! BMW-en din fortjener det! Da blir valget MOBIL 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Valvoline MaxLife 10w40..enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Valvoline MaxLife 10w40..enkelt og greit Den er delsytetisk, også er den litt for tykk som vinterolje i norge synes jeg. Helst en 5w-40 olje på vintern her i nord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Hvilken olje levrandør holder bmw fast ved da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Hvilken olje levrandør holder bmw fast ved da? Castrol. Det står på oljelokket. "BMW recommends Castrol" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 castrol er det ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Da er jo jeg enig med bmw da.Bruker castrol på gullet mitt jeg også.Mens amazon`en får klare seg med olje fra FK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå