Gå til innhold

hvilken olje?

Bmwray
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Sist gang jeg byttet olje på bilen så fylte jeg castrol 5 40.

Det er jo halv pris for fullsyntetisk olje på biltema.

Lønner det seg og betale dobbelt så mye for castrol?

Det er til en 93 modell 320.

Har hørt at bmw kun anbefaler castrol til bmw?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp 5w-40 CD-cardic olja på bilxtra. Forholdsvis billig for 5 liter og har forholdsvis god klassifisering.

Uansett er det bedre med en billig fullsyntetisk enn en delsyntetisk olje hvis du skal kjøre 8000++km mellom hvert oljeskift.

Det viktigste er at du bytter ofte (5-8000 km avhengig av hvor hardt du kjører) og at du bytter filter HVER gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oljen vi selger på Biltema er av meget god kvalitet. Den oppfyller alle de beste kravene.

Det er en veldig kjent produsent som produserer oljen for oss, og oljen deres er forholdsvis dyr, vår olje er billig, og det er faktisk helt samme oljen, bare i en annen forpakning. Jeg kan ikke uttale meg om hvilken produsent det er snakk om, men det er en veldig kjent produsent. Kanskje noen av dere vet hvilken, da kan dere gjerne si det, men jeg har ikke lov å si det, som ansatt i Biltema Norge..

Men uansett, så anbefaler jeg alle å gi denne oljen en sjangs, jeg kan nesten garantere at dere blir fornøyd. Jeg kan gi dere mer specs på oljen hvis det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...