steffen_sandnes Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 På BMW`en min står det hella lykter... liker ikke så veldig godt hella egentlig og har lyst å bytte de i noen andre lykter (angel eyes)... noen som er intr.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 hvordan ser de ut hvor mye ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 sånn ser de ut... men her er det snakk om bytting da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Hva skal du ha for de lyktene der???. Jeg er intr til rett prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Er ikke det disse her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 angel eyes Har jeg liggene,., jeg vill gjerne bytte,., va er mobil nummeret ditt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 mobil nummert mitt er 90162170... mvh Torstein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Kan seff, gi ett sett Fk angel eyes i bytte jeg også. Nye ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 ok.. hvordan ser FK lyktene ut når de er tent? og autoart er det snakk om rein bytting her da eller? og til bmwdude: hva slags lykter har du? er det sånn de ser ut autoart?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Er helt samme lykter som du har på bildet, det er demm som har svart bakrunn og ikke hel crom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 okei hmm.. hvordan skal vi i så fall gjøre med byttingen da?? du bor i vest-agder ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 stemmer det... men viss du heller ringer meg på 90162170 så går kansje litt fortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Snakk om reint bytte ja.. Valgfri med krom el svart. Men du får snakke ferdig med bmwdude først Gidder ikke noen bud krig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 men dine er helt nye autoart? er dine det bmwdude? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 mine er vell et halvt år eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå