R.T.S Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 motor m20 b20 fra 98 gått cirka 150. komplett med dynamo osv komplett bakstilling 520 mellomaksel med nytt opphengs lager fjærbein foran begge sider selges samlet 2000kr må hentes i løpet av helga eller så hiver jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Hvor må det hentes??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Ja hvor...?? Dette vil jeg ha.. Motoren min har gått endel mer, så kunne godt tenkt meg en som har rullet litt mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 kan hentes/leveres mot tillegg i drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Pokker.... det var litt langt for min del... hvis ikke hadde jeg tatt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Hmm, og hvor bor du a? Nord i landet da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå