Gå til innhold

FK grøftelykter til E36

Magnus
 Share

Anbefalte innlegg

Mange som har kjøpt denne typen?

Har hatt utrolige store problemer med disse. Har byttet de på gs 2 ganger. I dag da jeg skulle hjem fra jobb ser jeg at lyktene er halvfylte med vann. :evil:

Da jeg kommer hjem tar jeg ut lykten å snur på den, vannet kommer da rennende ut mellom glasset å plastikken. Den "limen" eller hva det skal vere som skal holde glasset fast i plastikken er for svak (som en pakning), så jeg rikler såvidt på lykten å glasset detter ut!

Da ser jeg klart at plastikken i lykten står i bue. Glasset er da helt rett mens selve lykten står i bue, da vil det føre til opninger i hjørnene. Vannet kom nettopp ut i hjørnene på lykten.

Jeg ser også at reflektoren har fått en hvit hinne der vannet har vert. Dette er umulig å få bort uten å ødelegge cromlaget inne i den.

Kommer til å ringe GS i morgen å si at dette ikke holder mål. Må vere utrolig mye reklamasjon på disse lyktene vil jeg tro (FKNS109).

Noen som har vert gjennom samme problemet?

http://gsgw.no-ip.org/openImage.php3?im ... r/3882.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har solgt mange av dem når du får nytt sett hos gs legg litt lim rundt pakningen på utsiden og det blir ikke noe problem er ikke mange vi har hatt tull med men eg synes det er litt dårligt. men med litt lim er dei bra impro sine er dei samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...