Magnus Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Mange som har kjøpt denne typen? Har hatt utrolige store problemer med disse. Har byttet de på gs 2 ganger. I dag da jeg skulle hjem fra jobb ser jeg at lyktene er halvfylte med vann. Da jeg kommer hjem tar jeg ut lykten å snur på den, vannet kommer da rennende ut mellom glasset å plastikken. Den "limen" eller hva det skal vere som skal holde glasset fast i plastikken er for svak (som en pakning), så jeg rikler såvidt på lykten å glasset detter ut! Da ser jeg klart at plastikken i lykten står i bue. Glasset er da helt rett mens selve lykten står i bue, da vil det føre til opninger i hjørnene. Vannet kom nettopp ut i hjørnene på lykten. Jeg ser også at reflektoren har fått en hvit hinne der vannet har vert. Dette er umulig å få bort uten å ødelegge cromlaget inne i den. Kommer til å ringe GS i morgen å si at dette ikke holder mål. Må vere utrolig mye reklamasjon på disse lyktene vil jeg tro (FKNS109). Noen som har vert gjennom samme problemet? http://gsgw.no-ip.org/openImage.php3?im ... r/3882.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Tøff i alle fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Ja syns de var fine jeg også. Men er mer irritert på dem nå Vurderer jo å finne noe lignende. Noen som har erfaring med disse? http://www.powerzone.no/produkter.php?b ... kt_id=2699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 har de fk-lyktene og har ikke problem med at de tar inn vann, men de dugger litt av og til og den kuppelen forran lyspæra har blitt gulaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 vi har solgt mange av dem når du får nytt sett hos gs legg litt lim rundt pakningen på utsiden og det blir ikke noe problem er ikke mange vi har hatt tull med men eg synes det er litt dårligt. men med litt lim er dei bra impro sine er dei samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Får se hva jeg gjør. Den "limen" som er i lykten fra før er bare å rive ut da(størkna gummi aktig). Vurderer å bruke sika som er beregnet på glass/plastikk. Støype nytt og dra over med lim rundt etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå