BimmerKing Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Heisann. Sitter her og skal sette opp ett skjema over kjøring og div. Jeg skulle hatt greie på hvordan jeg kan få laget det i exel, så jeg kan printe ut og fylle ut med penn etterhvert, som en kladd kan du si, for så å fylle det inn i dette skjemaet på data. Noen som kan hjelpe meg? Må forklares på meget lett vis, da jeg ikke er spesiellt inne på Exel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Hmm.. Tror du kanskje det ikke hadde vært enklere å forklare nøyaktig hva du vil ha, så kan jeg eller noen andre slenge det opp i Excel, sende til deg, og du printer ut i excel om du er fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Sier takk for det Skjemaet må i tilfelle ha 6 kolonner der den første og de tre siste skal være like smale. Kolonne nr 2 skal være omtrent dobbelt så bred som disse, og kolonne nr 3 skal bestå av de resterende.. Skjønte du den Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare..... Men tekstene skal være som følger: Kolonne 1: DATO, 2: KUNDE, 3: TEKST, 4: BELØP, 5: T/R, 6: KREDITT. Skjønte du/dere dette? Vet ikke helt om jeg skjønner det selv da men.... Min epost er i alle tilfelle: kai@bimmervestnes.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Skal se på det -nu- Har nemlig bare nye Office 12 installert, og kan liksom ikke helt vise deg med skjermbilder, siden det ser litt anderledes ut Office 12 Word og MSN 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 TAKKER! Hadde hjulpet meg mye. Drosjeregnskap er noe herk, men pengene er gode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 m@il sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå