Bjørn Egeberg Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Er ikke bmw mann i utgangspungtet og har derfor ikke all verdens forutsetninger for og svare på spørsmål,men vi gjør et forsøk. Bilen en 88 mod 325i med vanlig 325i motor fikk noen tikke ulyder+ at jeg hadde lyst på noe som gikk bedre, og kjøpte derfor følgende motor. -motor 87 -Avballansert veiv,svinghjul -sinter clutch -Lettede og avbalanserte råder -Smidde mahle høykompstempel -Store ventiler,doble ventilfjerer -Nye ventilseter,styring og tetning -Planslipt topp og blokk,toppen er portet av sveinungaard motorteknikk -312 graders kam -justertbart kamdrev -Sebring grenrør 6-2 -3 doble weber 45 nye i fjor -Nytt innsug -MSD tenning med turtallsperre -Red top bensinpumpe og trykkregulator -ca 240-250 hk -følger med en del stempler,råder osv. -motoren er i utgangspungtet en bakkeløpsmotor,overhalt våren 2005 gått4 løp etter dette + en tank bensin etter montering i min bil. Jeg kjører med orginalt innsprut og får derfor ikke utnyttet fullt fres, skal ikke legge skjul på at den ikke er særlig villig til og gå på tomgang,men fra ca 2700 omdr. drar det godt ,jeg har kjørt den pent pga. Innkjøring videre kan nevnes at bilen er 4 dørs ,sølv grå med m-teck sideskjørt og bakfanger, er lovet av forsikringsselskapet og få frontfanger når dette er å oppdrive, er i kontakt med flere forhandlere, sota ruter 5stk. godkjent senkesett,lite rust,liten bulk venstre forskjerm, sitter i dag gts frontfanger på den. Ny clutch og marsignert svinghjul og trykkplate. Må være en ypperlig ungdomsbil, selger pga. 40år og er litt lei rykk og napp Kan kansje være interessert i bytte med noe som er driftsikkert og ikke har gått for langt. prisantydning 40.000.- mob.99788369 ikke sms. ps.gamle motoren følger selvfølglig med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Noen bilder hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 er som sagt 40 år og har ikke peiling på hvordan jeg legger ut bilder,men kan sikket ta noen og sende på mail, så kan en eller annen legge det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Du har PM, Bjørn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 er ikke særlig bevandret i data,fikk ikke opp noe jeg, men prøv bjorn.egeberg@chello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Skjønte det nå, så i menyen til venstre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Glemte og nevne at det er nye brembo skiver og klosser rundt om, kjørt en tank bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 opp med bilder:) vi er behjelplige om du trenger assistanse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 bilder kommer i kveld, håper på oppholdsvær, det regner her, ellers får det bli garasjeblider.sender til Bimmerking først, ellers spør jeg bare her når det er klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 dette høres interessant ut som banebil bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 bilder kommer i kveld, håper på oppholdsvær, det regner her, ellers får det bli garasjeblider.sender til Bimmerking først, ellers spør jeg bare her når det er klart. Du må sende meg bilder, ikke snarveien til harddisken din. Det får jeg dessverre ikke brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Egeberg Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 er som sagt ikke proff på dette, men prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 er som sagt ikke proff på dette, men prøver igjen Det er IKKE jeg heller. Du har forresten mail. Jeg legger ut bilder jeg, så snart de ligger i innboksen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Her er bilder av bilen til Bjørn : Jeg har også noen bilder til, som evt kan sendes til interresserte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Litt flere motorbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg