Gå til innhold

E32 735i lekker veldig mye bensin(Fixet og ordnet... hurra!


Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

en bekjennt av meg eier somsagt en BMW 735i (E32)

saken er den at det lekker veldig mye bensin fra den...

(ser ut som det er bensinpumpa, da det lekker bare når vilen er i gang)

han spør om jeg gidder å kjøre den ned til et verksted ...

er dette Trygt å gjøre... utsetter jeg da megselv eller noen andre for noen fare tatt i betraktning at lekasjen er av nærsagt niagarafoss-proposjoner ..

Trenger et litt seriøst svar så fort som mulig da det er aktuellt å gjøre det i morgen ( torsdag ) tidlig

alle inspill mottaes med takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Startet bilen i går etter at den nå har stått siden jeg første gang skrev i denne tråden.

Straks man skrur på bilen spruter det ut bensin.

Er det noe poeng i å se om man kan få lappet sammen dette så man kommer seg fra bilens ståsted til et verksted ?

Blir det problematisk for meg som er helt grønn ?

kvier meg litt for å kjøre den når lekasjen er å sammenlikne med en stråle man får etter å ha drukket 12 pils.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har ikke sertifikatet.. ( det stopper han ikke fra å kjøre dne til vanleig) men det var visst ikke så lurt om bilen plutselig stoppet. jeg ser poenget i det..

bortsett fra alle feilene er det en nydelig bil så jeg har ikke noe imot å kjøre den så lenge den ikke stopper..

syns altid synd på de som står ute i ruskeværet med panseret oppe og klør seg i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har ikke sertifikatet.. ( det stopper han ikke fra å kjøre dne til vanleig) men det var visst ikke så lurt om bilen plutselig stoppet. jeg ser poenget i det..

bortsett fra alle feilene er det en nydelig bil så jeg har ikke noe imot å kjøre den så lenge den ikke stopper..

syns altid synd på de som står ute i ruskeværet med panseret oppe og klør seg i hodet.

Det gjør ikke jeg :D hehe, neida

Hvor langt er det til detta verkstedet? Og er det midt i oslo sentrum?

Er det purken eller eksplosjon du er redd for? Det siste kan du ta helt med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg er vel i og for seg mest redd for å stå der med en bil som ikke beveger seg...

det er ikke lange biten vi skal kjøre... bilen har halv tank nå, men den går fort tom...

Om du har sett en Hest eller Ku urinere...... omtrent slik ser det ut under bilen... og det begynenr med en gang man skrur på tenningen...og bilen må stå og varme seg opp og greier ... kjedelig sak egentlig ...

vel vel. skal se om jeg får krabbet under og lappet sammen det som er.. så ordner det seg nok....

gammle biler er noe dritt når de hele tiden skal gå i stykker på den måten. Altid noe galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var Bilen på verksted.

prøvde å starte den kl 0700 i dag men det var faen ikke en eneste lyd... alt var helt dødt.. Fikk dyttet den nesten hele veien til veerkstedet... men så måtte vi få en taxi til å trekke oss resten av veien... Bilen er i alle fall på verksted .. håper det ikke blir for dyrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...