BimmerKing Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Har problemer med at jeg ikke får skrevet ut noe. Den sender som normalt, men etter noen sekunder slettes utskriften i kølista mi... Hva er galt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Når den slettes i køen har printeren mottatt dataene, og de ligger da der. Vanligvis ihvertfall. Kommer litt an på hvor mange MB utskriften er, og hvor stort minne printern har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Ja, men nå fikk jeg en annen feilmelding. "Feil-skriver ut" sto det i vinduet til køen.... Er frustrert over dette da jeg fikk hjelp til å lage et oppsett for regnskapet mitt igår. Må få dette til å funke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 sjekket usb-kabel? evt. parallellkabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 du kan prøve å slette printern og legge den inn på nytt, funket for meg hvertfall;) hvis det ikke er noe galt med programvare, drivere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Sjekk at ikke "Pause printing" (eller tilsvarende på norsk) er haket av på menyen du får når du høyreklikker på printeren i "Printers and Faxes"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Det var faktisk printeren som hadde tatt kveld. Måtte ta i bruk en annen printer og da funket det som bare juling.... Takker for alle gode tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå