Gå til innhold

Fjerne antispinn uten å ødelegge noe?


henrikjah
 Share

Anbefalte innlegg

du tar det rolig den første timen... så begynner det å klø i fingrene etter å se hvor mye som skal til før ting kommer ut av kontroll.... teste litt på en parkeringsplass er å anbefale.... pass på at det ikke er noen i nærheten som kan bli påkjørt ... det hadde kanskje ikke vært noe ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja. det skjønner jeg... man kan også få noen mye mer kontrolerte sladder med bakhjulstrekk...

må bare øve seg litt først...

jeg snurret 360 grader rundt og knuste en felg 2. gangen jeg prøvde på en E46 320ci

sure penger å betale det.... men man lærer seg det efterhvert ...

Har klart og drifte greit med forhjulstrekk, full gass i andre gir også nappe brekket hele tiden:P funker bra på grus, men funker ikke lenge på asfalt..

Tar det rolig med den nye bimmern hvis jeg kjøper snart ;)

Skal du breie på asfalt, tørra? Skulle hatt no mer motorsterkt enn 316i hvis du er glad i å sladde!! Man kan jo selvfølgelig få noen ålreite sladder i rundkjøringer og sånn hvis det regner da, eller snør, men mere motor er mere morro vettu :wink::D

Lykke til med bilkjøpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja. det skjønner jeg... man kan også få noen mye mer kontrolerte sladder med bakhjulstrekk...

må bare øve seg litt først...

jeg snurret 360 grader rundt og knuste en felg 2. gangen jeg prøvde på en E46 320ci

sure penger å betale det.... men man lærer seg det efterhvert ...

Har klart og drifte greit med forhjulstrekk, full gass i andre gir også nappe brekket hele tiden:P funker bra på grus, men funker ikke lenge på asfalt..

Tar det rolig med den nye bimmern hvis jeg kjøper snart ;)

Skal du breie på asfalt, tørra? Skulle hatt no mer motorsterkt enn 316i hvis du er glad i å sladde!! Man kan jo selvfølgelig få noen ålreite sladder i rundkjøringer og sånn hvis det regner da, eller snør, men mere motor er mere morro vettu :wink::D

Lykke til med bilkjøpet!

Jeg har ikke råd til å breie på tørra enda.. Når den tid kommer kjøper jeg meg en sprekere bil.. Jeg bruker mye penger på bil nå, men en helt annen verdikurve på en 97modell enn en sprek 92modell..

Gleder meg til snøen kommer=) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...