Kjetil Sømme Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Norges Idrettsforbund har igjen utsatt valget av nasjonalt hovedanlegg for motorsport. Les mer her: http://www.ringblad.no/nyheter/article1838475.ece Virker som Harald Huysmann har Bilsportforbundet i sin hule hånd (også når man tenker på gatebil og sikkerhet): http://www.bilsport.no/nyheter/vis.php?brid=132 Rudskogen får sikkert penger uansett til å utvide, Vålerbanen er dødfødt som nasjonalt anlegg hvis ikke naboene blir akutt døve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Vålerbanen er et døfødt prosjekt ja,men her snakkes det om haslemoen i våler,og det er ikke det samme.Haslemoen er et x-militær område,som de ikke er helt sikre på hva de skal gjøre med.Haslemoen ligger ei snau mil lenger sør for vålerbanen.For ordens skyld,så er det (visstnok) bare 1 nabo av vålerbanen som får så fryktelig vondt i de stakkars små ørene sine av alt det ekkle motor bråket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Jeg krysser for i Våler området, er ikke så langt unna det Bare litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Det der støytullet på Våler ødelegger jo hele baneanlegget. Kanskje noen bare skulle betalt den naboen kraftig for å dra seg til pokker-i-vold.. Menmen, for min del er det greit nok med Rudskogen. 17 mil kortere å kjøre, men må til gjengjeld ta en halvtimes ferjetur. Totalt sett mye kortere tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Jeg for min del håper at haslemoen blir realisert.Ca en halv time kjøring,og skikkelig god plass og boltre seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå