SteffenK Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Jeg har kræsjet som de fleste fikk med seg... Får igjen ca 80000, og det er jeg veldig fornøyd med! 91mod 320, 230000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Å faen det er jo d bilen er verdt! Tapte vel kanskje ikke så mye på det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Er det ikke det som er vitsen med forsikring, at man ikke skal tape på det. Men få igjenn det som bilen er hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 jo, men det er kjipt å ha kosta på bilen i hue og ræva, men ikke forsikra det:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg hadde ikke noe ekstra forsikringen på stylingen.. Gjett om jeg ALLTID skal ha det fra nå av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Kjøpt deg ny bil enda da??. Hint hint Sugen på å begynne på ett prosjekt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Hehe Har det meste klart autoart Må bare få penga mellom hendene så jeg får handle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 fikk du vite sånn ca reprasjons skader på bilen da? det fikk jeg vite i dag, ca 90000 kr for å brette litt stål av rumpa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 å bilen din gar vel kanskje en listepris på 40k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 å bilen din gar vel kanskje en listepris på 40k den ligger på 32000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Jeg hadde ikke noe ekstra forsikringen på stylingen.. Gjett om jeg ALLTID skal ha det fra nå av.. Hvem tilbyr forsikring av styling, anlegg og slikt? Må man ha normal forsikring i tillegg der også? Eller kan man bare ha "styling/anleggs-forsikring"? (noe jeg da helst bare vil ha, siden jeg allerede har forsikring et annet sted osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Du oppretter en ekstra forsikring med det selskapet du har den vanlige forsikringen.. Du kan forsikre ekstra utstyr opp til 30000,- eller no sånt tror jeg. Koster ikke så veldig mye ekstra heller.. TROR jeg da.. Sikker noen her som vet dette sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Hmm... Noen som vet om dette er mulig med Gjensidige? Evt hvor mye dette sånn ca koster? Regner vel med det er en fast pris, som ikke har noen sammenheng med den vanlige forsikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 noen som vet hvilket forsikrings selskap som er best? altså billigst, snillest osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Gjensidige pleier å vinne omtrent ALLE tester for oss fra 18 og 6-7 år oppover. Du kan sjekke selv på nettet. De har en kalkulator der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå