SteffenM2 Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 http://www.racing-sector.com/video/CBR1137Turbo.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 gikk godt den der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Har enda ikke sett filmen, men hvorfor er Honda "huff"? Kan være enig med deg at i bilverdenen så er Honda "huff", men når det gjelder MC'er, så må jeg nok si at BMW er "huff". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Har enda ikke sett filmen, men hvorfor er Honda "huff"? Kan være enig med deg at i bilverdenen så er Honda "huff", men når det gjelder MC'er, så må jeg nok si at BMW er "huff". Greit nok, men er vel ikke det Honda fanet.. Greit at det er Mc men, Er det hvirkelig noe å diskutere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Det der gikk noe inn i hellvette fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Var det der virkelig riktig?? syns det ikke så så fort ut når man så på veien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 http://www.turbo-bike.com Der kan dere foresten finne flere tbo-bikes filmer. Fy som de går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Er nok enig med flere av dere.. BMW-biler men Honda motorsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Honda motorsykkel?? hvis jeg først skulle legge ut halve lønna i forsikring i året på en R sykkel, så hadde det nok blitt en Ducati 999R tenker jeg! Edit: En S4R Testastretta er heller ikke å fornekte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Honda motorsykkel????? Nei nei, helt feil... Suzuki Gsxr er sykkel det, hatt fire stykker i forskjellige modeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Når det gjelder bil så er det kun BMW . Men når vi snakker om MC, så er det YAMAHA som står mitt hjerte nærmest . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 hva er egentlig galt med BMW MC ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 hva er egentlig galt med BMW MC ? Har du sett dem? Honda er best!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 jeg har sett reklame for en som så litt snodig ut... men er de på noen måte dårlige?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Dårlige er de sikkert ikke, men de ser ut som dårlig stappa potet sekker Designeren av den derre bokser tingen, og utseende på de sykkla har stort sett vært håpløst så lenge jeg kan huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå