Roare30 Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 effektanlegg av merket ansa selges til e30, 320-325i.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Pris? Gammelt? Helt i orden? Bilde? Helt anlegg eller bare bakpotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roare30 Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 veit ikkje kor gammelt d er...kjøpte d hos en kompis, men brukte d aldri fordi d er effektanlegg på dn bilen eg har nå..det er fra midten og helt bak..kan sende bilde til mailen din..bare oppgi mailen din så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 effektanlegg av merket ansa selges til e30, 320-325i.... Pris?? bilde?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 var en del rust på det da..overfladisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roare30 Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 ja er noe rust d er d...d er vel noen små hull, men ikke alvorlige hull,går ann å sveise viss du er veldi nøyen på d. men d er ikke nødvendig. en kompis av meg hadde d på en 320i, rå lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 har ett sebring effekt anlegg, men tror det er ganske ødelagt etter kræsjen, så driver å ser etter eventuelle muligheter jeg har..men takk for bilde, gir beskjed hvis jeg skal ha det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roare30 Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 åja..ja bare til å gji beskjed d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 det skal jeg gjøre, hvor bor du forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roare30 Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 bor i hordaland, bømlo...ligger ikkje så langt fra haugesund og bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 bor i hordaland, bømlo...ligger ikkje så langt fra haugesund og bergen. ok, er ett stykke unna da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roare30 Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 ok, kor holder du til da? men bare gje en lyd fra dg viss du skal ha d så...ordner vi noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 bor ikke langt fra asker. akershus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roare30 Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 d er litt langt unna ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 jupp, men sender deg en pm jeg hvis jeg trenger det og du ikke har solgt det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå