Gå til innhold

Pyle Tv/DVD...erfaringer noen?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer nå på å gå til innkjøp av et sett som selges på bilradiospesialisten,som koster mellom 3 og 4K,og inneholder Pyle DVD spiller og 7" Skjerm.Noen som har prøvd noe sånt og kan fortelle meg hvordan det fungerer,og om dere er fornøyde?

Noen som eventuelt har noe sånt brukt som er til salgs??Pyle eller noe annet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller anbefalt å kjøpe disse to derfra:

http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... hp?id=1475

http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... php?id=735

Dette for å forminske enheten (skjermen) foran. Tror kanskje også at DVDspilleren til Sony er mer støtsikker og bilorientert.

Dette er jo bare å sende en mail til dem, og spørre dem hva de vil anbefale. Prisen er vel ganske lik.

Prisen her blir jo ca 3000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vurderer også å gå til innkjøp av dvd.. men da tenker jeg mest for å spille og se musikkvideoer i bilen.. blir ikke sittende å se en film der uansett.. men så var det om det er mulig å få til?

jeg har pyle dvd spiller og skjerm i min e36 og er meget fornøyd med det.

spiller av mp3 filer og mpg filmer også, så jeg har fyllt en dvd plate med mp3 filer og en dvd plate med musikkvideoer som jeg har lastet ned i mpg-format.

eneste bakdel er når jeg spiller mp3 filer så må jeg stoppe sangen for å bla igjennom sangene.

10002247wz.th.jpg

10002255tf.th.jpg

jeg har aux inngang på cd-spillern min så jeg bruker kabel mellom dvd og cd spiller for lyden, men dvd spillern har også sånn fm-sender slik at man kan sende lyden via fm-båndet og stille inn bilradioen på en spessiell frekvens for å "ta imot" lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til straks å mekke noe liknende. Men jeg skal ha skjermen foran viftene. Skal ha ledningene inn der og drille hull (tenker jeg) ned til cdspilleren. Så skal ledningen videre til DVDspilleren i hanskerommet. Lager en liten *guide* til det tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...