Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

så var det bare det å plassere det riktig.... det er det få som klarer ... ikke nok med at man må ha M emblem på en 320.. men den skal selvfølgeig stå helt oppe i venstre hjørne .... altid ... eller opp ned ..hehe

Skrevet

Noen som erfaring med ta -bort- de originale merkene bak? For... Nyere E36modeller enn 92-93 (:?:) er det jo ikke merker bak (motorbetegnelse) fra fabrikken.

Har nemlig lyst til å bestille bokstaver herfra som ser akkurat ut som de som er der standard. Har nemlig en *fettisj* for å ha nicket mitt "chrzz" på det meste ;) (har det laserinngravert bak på iPod-en min f.eks.).

PS_LTR_01.jpg

PS_LTR_02.jpg

Koster bare $3 stykke.

Såh... Enkelt å ta av de originale som er på bak? Hvis ikke.. så kan jeg jo evt sette disse på motsatt side bak.

Regner vel med at en del syntes dette blir for -teit-... men er det noen som syntes dette blir litt kult? Vi snakker selvsagt på en stylet bil.

Skrevet

jeg så en som hadde Byttet om tallene på sin Audi Allroad 2,7 Biturbo....

syns det var litt merkelig at det stod 7,2 quattro bak...

vel vel ... kanskje det var ment som en spøk...

den motoren er jo i aller høyeste grad adekvat, så jeg ser ikke poenget, egentlig ..

Skrevet
Noen som erfaring med ta -bort- de originale merkene bak? For... Nyere E36modeller enn 92-93 (:?:) er det jo ikke merker bak (motorbetegnelse) fra fabrikken.

Den tyske 97 modell M3en jeg jeg bygget om sto det iallefall M3-logo på. Såg iallefall veldig orginalt ut....

Skrevet

Holdt på å kjøpe angel-eyes ringer av han fyren der. Godt jeg ikke gjorde det. Han virker ikke mye seriøs. Nederst på siden står det.

Garanti Det medfølger ingen former for garanti, og heller ikke noen former for reklamasjonsrett.

Javel, trodde man hadde reklamasjonsrett etter kjøpsloven jeg.

Han har heller ingen karakterer, så jeg ville vært forsiktig der ja

Skrevet

Bruk tynn fiskesene og dra mellom emblem og bil. så er det bare og vaske av lim restene.

Det var det jeg gjorde når jeg fjernet 528i merket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...