henrikjah Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Noen i nærheten som har kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 biltema? jeg tenker på slike som passer i frontfangeren originalt. har dem det på biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 ja, mener det.. koster ikke all verden, men lover ingenting på kvaliteten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 ja, mener det.. koster ikke all verden, men lover ingenting på kvaliteten.. hehe, jeg skal sette inn strober da, de blitzer slik at det ser ut som sivil så trenger ikke kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Ja, de har slike lykter, men hvis du ikke har lykter fra før mangler du nok festene og alt det der. Det tror jeg ikke de har på Biltema. Da trenger du et sett for ettermontering. Har du festene allerede er det bare å ta en tur til Sandefjord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 om han ikke har grøftelys org så mangler han vel bryteren å. muligens et rele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 om han ikke har grøftelys org så mangler han vel bryteren å. muligens et rele? Det er bryter, men har ikke sjekket festene.. Kan sjekke imorra, skal låne bilen og sjekke om jeg skal kjøpe den eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå