derrick Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Er det kun 1 sikringsbox i bilen eller ligger det flere enn den i motorrommet? Forresten noen som veit kor sikringane som har med instr.panelet ligg (nr) Har ikj intruksjonsbok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 det er vel en klistrelapp på innsiden av lokket til sikringsboksen som sier hva alle er til?? har vært det på mine tre e36 hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Jo det gjør det. Hva er instrumentpanel på tysk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Hvis du ikke skjønner tysk så er det jo bare å se på toppen av sikringene hvem som har blitt brent av.. Hvertfall det jeg har gjort når jeg ikke skjønt tysken.. Men lys og slik er jo greit, da er det jo bare sjekke alle med "licht" i seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Det har ikkje nåke med lyset å gjere, det er heile instrumentet som kutter og kommer igjen med jevne mellomrom. Sikkert dårlig kontakt en plass. Har sjekka kontaktene bak instrumentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå