RenZor Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Jeg kom over disse felgene, noen som vet hva dem er verdt? (17") Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Kom over, hva mener du? Er det noen som du skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Nei jeg vurderer å kjøpe dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 det finnes da Finere M-felger en dette vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Joda, å sikkert dyrere og 3500,- for disse med ganske nedslitte dekk, er det dyrt? Alle 4 felger er fine og har ingen synlige skader... Felgene er hvite og tar seg godt ut på diamond schwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Joda, å sikkert dyrere og 3500,- for disse med ganske nedslitte dekk, er det dyrt?Alle 4 felger er fine og har ingen synlige skader... Felgene er hvite og tar seg godt ut på diamond schwartz lagde bmw noengang hvite m-felger til e36?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 er vel bare hvitbalansen på bildene som er litt på styr tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Personlig synes jeg at disse er de fineste M-felgene som er laget... Muligens at e-46 m-felgene er like fine... Men, det er jo en smaksak. Hadde ikke jeg allerede hatt 18" felger, så hadde jeg kjøpt sånne... Og, siden disse felgene er til en e-36, da passer de vel ikke på en 5-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 jeg solgte tilsvarende felger med utslitte dekk for 2000,- i våres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 Passer de ikke på 5-serien? Han fyrn mente de gjorde det, men jeg kan jo høre om å få prøvd de.. Tror ikke de er helt hvite heller, litt grå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 innpresset skal vel være litt "feil" verdt å prøve.. kanskje det hjelper med spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 jeg solgte tilsvarende felger med utslitte dekk for 2000,- i våres. De felgene kommer til å se "litt" annerledes ut til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 2000??? er du klar over hva originale m-felger koster nye?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Synes det høres ut som en ålreit pris jeg Ligger valigvis på rundt 6000 brukt, og det kan til og med være med skader! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 Jeg skal prøve felgene neste uke. Da vil d vise seg om de passer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå