Turbo-Knut Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Er det noen som vil selge instruksjonsbok til min 1991mod. 520iA ( M50 motor og GM-automatkasse ) Helst med norsk tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Finnes ikke med norsk tekst, du må velge svensk eller dansk. Koster ikke mere ennn 150,- ca. hos BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Finnes ikke med norsk tekst, du må velge svensk eller dansk. Koster ikke mere ennn 150,- ca. hos BMW Takk for opplysningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 GM-automatkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 GM-automatkasse? Ja, er en noe sterkere kasse, tåler visstnok en del større påkjenninger en de vanlige ZF-kassene! Den har også 3 program; Sport, Economy og Winter. Fungerer veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 GM-automatkasse? Ja, er en noe sterkere kasse, tåler visstnok en del større påkjenninger en de vanlige ZF-kassene! Den har også 3 program; Sport, Economy og Winter. Fungerer veldig bra! det har vel zf kassa oxo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Ja, de har det, men GM kassene skal tåle noe større moment ble jeg fortalt av han som solgte meg bilen... (Han er verksmester på verkstedet der jeg skal byne å jobbe til sommeren, og jeg tipper han vet hva han snakker om) Jeg har ikke så mye peiling på BMW selv ennå, men interessen er stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 At GM-kassene tåler større moment enn ZF 5HP18 er absolutt mulig, men det finnes jo mye kraftigere kasser fra ZF også. Har du sjekket at det faktisk er GM, og ikke ZF, i din? På europeiske utgaver av E36 med samme motorer er det ZF-kasser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 Det er derfor jeg presiserte at det var en GM kasse, fordi dem skjelden er å finne i 520 modellene, de var brukt i amerikanske utgaver av 525 i tidsrommet 1991-95. Men siden jeg ikke har instruksjonsboka så vet jeg ikke om de er nevnt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå