bmwdude_1 Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI ... Catg=11562 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 de var litt tøffe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 er på 80 kr inkludert frakt da...ikke galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Sweet! Hadde bytta ut mine sparco til fordel for de der.. Hvor kan man få kjøpt disse? Tenker da på nettbutikk o.l ikke qxl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 De der var jo stilige, i motsetning til diverse annet jalla som sirkulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Jeg ville ikke hatt slike men... Har sett helt svarte seleputer, med teksten BMW Motorsport International i hvitt, selvsagt i skrifttype Arial! De var stilige. Dessverre fant jeg ikke bilde av de i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=21534902 Disse syns jeg var mye finere... men passe jo ikke så godt for hvilken som helst bmw da... men det finnes utrolig mange flotte på www.ebay.com... med mange forskjellig tekster på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 AC Schnitzer-typen var mye bedre enn den første! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Det syns jeg og, men det er ikke noe man slenger inn i en ellers dønn orginal 318 f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Jeg ville ikke hatt den øverste typen heller i en dønn original 318i da... Gløttet såvidt innom eBay nå, fant AC Schnitzer i svart skinn også! Vet ikke hva dette kalles på tysk da, så jeg søkte på den engelske eBay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Flisepikker!! Du skjønner hva jeg mener, AC-puter i en AC bil, M-power puter i en m-bil osv... finner helt sikkert alt mulig av skulderputer i tyskland også, kan bare søke på Hartge, M-Power, osv.... men det er utrolig mange flotte i USA... får også 4.pkt. seler med M-Power på osv.... mye kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Jeg er litt originalfiksert jeg da, de bør ihvertfall se ut som om det kunne vært originalt. F.eks. synes jeg både klarglasslykter og Angel Eyes på E36 er OK, men ikke Lexuslykter. Mange ikkeoriginale produkter ser ikke ut i designet, skrifttypen BMW er skrevet med er ofte feil osv. Derfor liker jeg så godt den med "BMW Motorsport International", den er såvidt jeg vet original også. Den seleputa som tråden startet med er ikke i nærheten av å kunne vært original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 ÆSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå