oleab Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Etter at jeg skiftet motor på min 91 520ia går automatkassen kun i nødprogram. Noen som har tips eller erfaringer angående problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 tror ikke det skal så mye til for at en automat kasse skal gå i nød program. Har ikke vært så mye borti dette, men fikk kanske mye forklaring fra T-B Bilservice da jeg hadde litt problemer med kassa på min bil. Det holder med at en eller annen sensor er def eller ikke tilkoblet. Men selve sensoren må ikke direkte ha noe med gir kassen å gjøre. På min bil hadde jeg en feil på asc og abs systemene. disse feilene førte til at masse andre systemet ikke fungerte som de skulle, og et eller annet sted kom girkassen inn i bildet. Tror jeg fikk ca 20-30 sider med utskrift av feilmeldinger..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Må nok bare få lest av diagnose på hva det er som gjør at den slår ut, og begynne derfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleab Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 Har kjørt en diagnosetest som gikk på innstrøytning på motoren. Den fant ingen feil. Noen som vet om det finnes andre diagnosetester som også tester opp mot automatkassa og hjernen på kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå