Bakmål Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Kjøpte hvite blinklys til e36'n 98m min, side blinklysene som er den vanlige en ser rundt på nettet med en metall ramme. Side blinklysene jeg fikk passer dårlig på en e36 så langt jeg kan se, de er mye større enn orginalene, og pæreholderen er mye større enn org. må skjære hull i skjermene om jeg vil ha dem på, noe som ikke er aktuelt. for å få større blinklys Finner ikke noen andre lys? Er det virkelig så at en ikke får hvite blinklys til en e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Jeg har hvite blinklys på skjerm og forann, passet rett inn de... Kjøpt på mekonomen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Er det forskjellige typer blinklys side på e36 etter hva år det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Jepp, kom ny type i 97... De er mindre enn 96mod og før! Jeg har 97 mod, og det er ikke noe problem å få tak i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 Så lurt at ingen informerte om det når jeg bestilte lys til bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Hmmm, rart dem ikke spurte om modell. Hvis du ser på 97 mod og nyere, så er det ikke noe ramme rundt glasset, kun glass med pakning rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet November 24, 2005 Forfatter Share Skrevet November 24, 2005 ingen ramme= min. fikk bare info om sedan or not Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Er nok sånne du skal ha, Bakmål: Koster 181,- pr. stk. på Os Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakmål Skrevet November 26, 2005 Forfatter Share Skrevet November 26, 2005 her begynner det å ligne på noe. har sett på dem ifra veng, men kunne tenke meg noen som var klarere i glassa, i stil med frontlys og hjørne blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 Disse her er i klarglass. Pene lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 lever tilbake blinklysa og be om og få til riktig modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå