Siv Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11/25/450411.html Ka faan er d som feiler folk egentlig?? Fy faan, de ungene kommer aldri til å bli seg selv igjen... En klem til barna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Syke syke mennesker i denne verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Virkelig tragisk, ingen tvil om det, men hva har dette med bil/BMW å gjøre? Beskrivelse av Annet-kategorien: Alt som ikke passer andre steder, men fortrinnsvis bilprat. Vennligst begrens off-topic-postingen! I det siste så har det blitt masse urelevant posting her. Det finnes en tulletråd til OT-poster. NB! Ikke at jeg mener denne skulle vært i den kategorien, men vi kan heller ikke få en tråd for annenhver nyhetssak på nettavisene rundt omkring. Det har blitt så ille med OT-poster i det siste at forumet for mange er i ferd med å bli dårligere enn det var! Jeg beklager Siv om du føler der urettmessig kritisert. Jeg er slett ikke "etter deg" på noen måte, og jeg vet det er mange som poster mye mer urelevant stoff en deg. Det var rett og slett en tilfeldighet at min kommentar kom i akkurat denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet November 25, 2005 Forfatter Share Skrevet November 25, 2005 D er helt i orden! Ble bare så innmari irritert når jeg så dette, men skjønner jo at d ikke er bare jeg som leser nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Jeg sa jeg skulle kappe av hodet til pappa når jeg var liten, men jeg mente det ikke da(A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 "- Pappa sa han ville skjære mammas hode av og sende det i en svart sekk til mormor, fortalte gutten." Hva skal man si til noe sånt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Syke, syke jævel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brusern Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 han skulle hatt dødsstraf selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå